olayın geçtiği zaman yaz aylarından ağustosun ortaları
-yağmur mu yağıyor ya ? (rahmetli komşumuz (topumuzu tığ ile patlatmıştı ama olsun dünya iki günlük))
-yok be bulut yok havada(annem)
-anam vasfiye... (beni yukarda farkeden halam)
-vasfiye yapma (annemin elinde beni farkeden halam)
-Türkan sen karışma... (anlaşıldığı üzere annem)
nese gerisi teferruat yıllar sonra annemle bu olay üzerine geçen konuşma.. msn den hemde artık teknolojiye ayak uyduruyoruz...
| 01:46) OmboZ: | hım |
|---|---|
| (01:46) vasfiye: | gördüm onu |
| (01:46) OmboZ: | hım tmam annecım nıye öle dedın stutyo dıye |
| (01:47) vasfiye: | sendemiydi oresimler |
| (01:47) OmboZ: | ya vardı pc de |
| (01:47) vasfiye: | fotografçida çekildi |
| (01:47) OmboZ: | bılıyorum da neden öle yazdın oraya onu anlamadım |
| (01:48) vasfiye: | yanlışmı yazdım halıya işemiş sin demişler orası ev değil diye belirttim |
| (01:48) OmboZ: | : )) |
| (01:48) vasfiye: | mine yatmadımı |
| (01:48) OmboZ: | yok ıyıde stutyoya da ıserım : )) mıne yattı |
| (01:50) vasfiye: | tm benim oğlum sidikli değildi bi sefer işedide ne olduğunu gördü |
| (01:50) OmboZ: | : )) |
| (01:50) vasfiye: | gül gül |
| (01:50) OmboZ: | sımdı o kotu gunlerı hatırlamın alemı yok : )) |
| (01:50) vasfiye: | dimi |
| (01:50) OmboZ: | cok pis dövmustun ya |
| (01:51) vasfiye: | hak etmeyen başa |
| (01:51) OmboZ: | hadı oradan öle ınsan mı dovulur : )) kurbanlık sıgıra yapılmaz o muamele |
| (01:51) vasfiye: | o dayağı yemeseydın daha çok tepemize işerdin |
| (01:52) vasfiye: | tv de sığırı nası kesti |
| (01:52) OmboZ: | he ya |
| (01:52) vasfiye: | kasap |
| (01:53) vasfiye: | iyi geceler öptüm |
iyi geceler...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder