4 Haziran 2010 Cuma

"1 dakikada karikatür çizilir"

Uzun zamandır üşengeçlik bir tutukluk vardı yazmıyordum konu mu bulamıyordum bilmiyorum. Gerçi benim hayatımda konu olmaması gibi zaman dilimi olmadı bu güne kadar ama ...
Çalıştığım şirket beni fuar da kombi tanıtmak için görevlendirdi. Ben de ertesi gün yapacağım tanıtım için bi önizleme yapayım, oraları kolaçan edeyim dedim. Gittim baktım oradaki iş ortakları ile tanıştım derken fuara girerken gözüme ilişen bi yazı vardı ama işim olduğundan gidememiştim... ama aklımın kenarına yapılacak işler listesine ekledim.
işim bittikten sonra oraya doğru yollandım..

"1 dakikada karikatür çizilir"
yazının olduğu cebe girdim..
işi yapan amca
-karikatür mü çizdireceksin yeğen
-bakalım kaç lira diyecesun ona göre
-boyasız 7, boyalı 10 lira
-dur bakayım cebimde ne kadar var
-tamam amca resimden çizebilir misin?
-ikisi birden mi çizilecek
-iki kişi olunca fiyat mı artıyor?

yok yok çizeriz öğrenci misin.
..
.
.

.
.
..
.
.

.

.
tarzında biraz muhabbet ilerledikten sonra amca çizmeye başladı.
bakıyorum ya hiç benzemiyor ama diyorum herhalde şöle yapınca düzelecek bekliyorum..
yok yani ben kendimin hakan şüküre benzediğini bilmezdim
bu arada amca benzemediğini farkedince
- biliyorsun karikatür abartma sanatıdır
-biliyorum abi doğru sölüyorsun
diyorum ama içimden de vay anasın satayım sayın seyirciler diyorum..

iş bitmeye başladıkça benimde sabrım tükendi

-ya abi ben pek bıu işlerden anlamam yani benim bakmamla ilgili bi problem de olabilir ama sanki hiç bana benzemedi
- dedim ya abisi karikatür abartma sanatıdır..
-Abi ya ben bunu benim hatuna götürsem "bu ne ya başka karıların resimlerini çizdirip bana mı getiriyon yanlışlıkla mı getiriyon" der papaz mı edeceksin beni hatunla
-yok abisi ben sizin karakteristik özelliklerinizi çizdim.
nese iş bitti boyadı baktım baktım..

-abi yanlış anlama ama bu hiç dedim bize benzemedi eğer benzemiş olsa idi sana birsürü müşteri bulurdum ama.. sakın kırılma ben bakmasını bilmediğimden böyle düşünüyor olabilirim .
-ya doğru söyluyorsun bakış açısı
-kaç lira borcum
-paran yoksa verme abisi
-yok abi emek verdin olmaz öle şey ama kırılırsan çok üzülürüm sakın yanlış anlama beni..

cebimdeki son parayı ona verdikten sonra yürüdüm çıkışa doğru bi an ananı s.kiyim dolmuş param var mı idi lan benim heyecanına kapıldım...
ama ıkı tane 50 kuruş çıktı cebimden....

Güya kız arkadaşıma süpriz yapacaktım kendime çok güzel bir süpriz yaptım gerçi büyük ihtimalle görünce onada süpriz olacak : )....

saygılar öperim..
(fotodan çizilmiştir karikatür.)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder