5 Aralık 2009 Cumartesi

hayatımın dayağı : )

bu mevzu biraz eskidir vakti zamanında üst katın balkonundan aşağıda annem,halam ve komşunun bulunduğu mahalliyi yukardan serinletmeye çalışmam sonucunda gelişmiştir. Dayağın ayrıntılarına girmeyecem o kadar uzun yazı hiç yazmadım çünkü : )

olayın geçtiği zaman yaz aylarından ağustosun ortaları

-yağmur mu yağıyor ya ? (rahmetli komşumuz (topumuzu tığ ile patlatmıştı ama olsun dünya iki günlük))
-yok be bulut yok havada(annem)
-anam vasfiye... (beni yukarda farkeden halam)
-vasfiye yapma (annemin elinde beni farkeden halam)
-Türkan sen karışma... (anlaşıldığı üzere annem)

nese gerisi teferruat yıllar sonra annemle bu olay üzerine geçen konuşma.. msn den hemde artık teknolojiye ayak uyduruyoruz...

01:46) OmboZ:hım
(01:46) vasfiye:gördüm onu
(01:46) OmboZ:hım tmam annecım
nıye öle dedın stutyo dıye
(01:47) vasfiye:sendemiydi oresimler
(01:47) OmboZ:ya vardı pc de
(01:47) vasfiye:fotografçida çekildi
(01:47) OmboZ:bılıyorum da neden
öle yazdın oraya onu anlamadım
(01:48) vasfiye:yanlışmı yazdım halıya işemiş sin demişler orası ev değil diye belirttim
(01:48) OmboZ:: ))
(01:48) vasfiye:mine yatmadımı
(01:48) OmboZ:yok ıyıde stutyoya da ıserım
: ))
mıne yattı
(01:50) vasfiye:tm benim oğlum sidikli değildi bi sefer işedide ne olduğunu gördü
(01:50) OmboZ:: ))
(01:50) vasfiye:gül
gül
(01:50) OmboZ:sımdı o kotu gunlerı hatırlamın alemı yok : ))
(01:50) vasfiye:dimi
(01:50) OmboZ:cok pis dövmustun ya
(01:51) vasfiye:hak etmeyen başa
(01:51) OmboZ:hadı oradan öle ınsan mı dovulur : ))
kurbanlık sıgıra yapılmaz o muamele
(01:51) vasfiye:o dayağı yemeseydın daha çok tepemize işerdin
(01:52) vasfiye:tv de sığırı nası kesti
(01:52) OmboZ:he ya
(01:52) vasfiye:kasap
(01:53) vasfiye:iyi geceler öptüm





iyi geceler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder