26 Kasım 2009 Perşembe

ben hep böle yapıyorum!

Bu olay olalı epey oldu ama bu akşam bahsi açılınca yazayım dedim..
2 sene okuyup 4 tane ev değiştiren kardeşimin 3. evini taşıdık nese yerleştiriyoruz evi anten bağlantısı, kıldır tüydür derken kardeşimin ev arkadaşının annesi dekadıncağız banyoya girişmiş temizliyor tipik karadeniz kadını ağzına yazmayı tutmuş dökmüş temizleyicileri foşur foşur yıkıyor birden

-ayy yine başım döndü
diye seslendi
koşturuk tuttuk kolundan, otutturduk salona

-ne oldu teyze hayrola dedim
-hep olur evladım bana böyle
-nasıl yani?
-olum böyle işte ne zaman banyoyu temizlesem başım döner benim
-garip ya
-he olum
-teyze sen nasıl yıkıyorsun banyoyu
-oğlum işte tuzruhunu çamaşır suyunu karıştırıyorum suyla yıkıyorum
-ne
-ben hep böle yapıyorum

içimden "teyze sen bu zamana kadar tesadüfen yaşamışsın allah seni sevdiklerine bağışlamış" dedim. Sonra da bilinçlendirme çalışmaları falan...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder