24 Kasım 2009 Salı

diyalog1-Benden selam söleyin!!

Gün bunalımlı sınavlar, sorular zaman çaresizce akıp gider, derken kapı açılır.. Yüzünü görünce dudakların o pis yandan gülüşü yapar çünkü içeri giren insanların arayıpta bulamayacağı cinsten olan ev arkadaşındır.

-Ganka ben gidiyorum
-Nereye lan?
-Erkan Oğurun konseri varmış
-Nerede?
-Ankarada gelecen mi sana da bilet aldırayım mı?
-Yok olum sınavlar var kıpırdayamam.Paramda yok
-Taaaaam sen bilirsin.


biraz ilerler kapıdan çıkmak üzerdir..

biraz yüksek ve hoyrat bi ses tonu ile seslenirim,

-laggnnhhhh olum
-ne var lan?
-benden selam söle eski aşklarıma( melodik)
-Aleyküm Selammmmm...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder