Gün bunalımlı sınavlar, sorular zaman çaresizce akıp gider, derken kapı açılır.. Yüzünü görünce dudakların o pis yandan gülüşü yapar çünkü içeri giren insanların arayıpta bulamayacağı cinsten olan ev arkadaşındır.
-Ganka ben gidiyorum
-Nereye lan?
-Erkan Oğurun konseri varmış
-Nerede?
-Ankarada gelecen mi sana da bilet aldırayım mı?
-Yok olum sınavlar var kıpırdayamam.Paramda yok
-Taaaaam sen bilirsin.
biraz ilerler kapıdan çıkmak üzerdir..
biraz yüksek ve hoyrat bi ses tonu ile seslenirim,
-laggnnhhhh olum
-ne var lan?
-benden selam söle eski aşklarıma( melodik)
-Aleyküm Selammmmm...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder