24 Kasım 2009 Salı

diyalog3-tequila

Herzamanki gibi oturulan yerde bitlenilmiş...
-şiştt içsek mi laa (böcek odaya salınıyor)
-ne iççez
-şişttt içsek mi ki la

ahali çoğunluğu bularak ne alınacağına karar verilmiş,gidilmiş alınmış gelinmiş..

ben de dışardan geldim.

-ne içiyonuz la
-tekila koçummmm
-hani paranız yoktu lan
-eksiye girdik olum

bir süre suskunluk

"tekila koçum" diyen şahıs
-Allah günah yazmasın da ne kadar kötü tekila ya... (yanaklar kıpkırmızı :))
- @!T'+YT!'U+!T+!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder