24 Kasım 2009 Salı

diyalog4- Çorum

facia 1

misafir bekliyoruz.. Bizim evin önünden otogara direk otobüs firmalarının servisi kalktığından yakın dostlarımızdan biri misafirimiz olacak..
gelmesine bi iki dakka kala çok üşüdüğüm için salondaki yorganın altındayım vucut ısımı düzenlemeye çalışıyorum

misafir yavaşça görülür yarım kapından

-o ... hoşgeldin (ben)
-hoşbulduk (misafir)
-oo saçlarımı kestirdin lan sıgatler olsun (ben)
-o ne lan saça bak ahahahah (evarkadaşım2)
-ama Çoruma gidiyon demi hacı normal (evarkadaşım2)
- :))))))))



facia 2
bu akşam bize misafir olan arkadaş rotary kuluplerine merak sarar bildiğimiz tanıdığımız bi hocamıza sokulur...

-hocam bu rotary kuluplerine nasıl giriliyor biz istesek girebilir miyiz?
-olabilir
-peki hocam yani nereli olduğum falan çok önemli mi?
-yok ya öyle bir sorun olmaz

sessizlik

-nerelisin sen?
-Çorumluyum hocam
-hımm... o biraz sıkıntı yaratabilir..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder