Yine odamdayım kitap okuyorum (yalana bak ya msn de lak lak yapmıyorsa eğer,kucağında da kitap ) çok pis dalmışım mutfaktan yükselir o son bulmayacak olan soru..
-ÖÖmeererrrrrrrr
- haaa
-bagk bişey soracam ama tüm içtenlighinle cevap verecen
-sooooorrr
-Ama söz ver
-Tamam lan sor merak ettim
-Ömer mısırla aranda ne var!
- @!%&/(^/^)^r
-Mısırla aran bozuk olduğu söleniyor...
-hı
-Bagk olum milli eğitim heyecan yapmış müfredatı değiştirecekmiş..
-Ömmeerrrrrr
-hee
-mısır seviyon mu?
-Seviyorum ulan seviyorum......
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder