25 Kasım 2009 Çarşamba

sakat bırakan cevap

Eski dostlarımdan biri akşam misafirliğe gelir bira,muhabbet,maç derken zaman ilerler bu arada maç çok heyecanlıdır. Ama gelen eski dostun gitmesi gerekmektedir.
Koştura koştura misafir indirilir aşağı yolcu edilir bi koşturma da geri gelirken aklımda maç dönmektedir..

içeri girmeden,ayakkabılarımı çıkartırken

-lan olum şişt maçta bi değişiklik var mı?
-zaman 4 dakka ilerledi(ev arkadaşım3)
-'^+%&/'


Bu arada United a da çok pis çaktık...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder